sayang sayangkuuu :)

Sunday, December 19, 2010

KALAU PEREMPUAN KATA :)

1)Kalau pompuan kata: oklah wak, kita sembang lain kali yek.

Maknanya: dah le tu...maleh dah nak sembang ngan ko..boring!



2)Kalau pompuan kata: tak pe, saya tak kisah..

Maknanya: sape kata aku tak kisah?



3)Kalau pompuan kata: kita kawan aje lah ekk..saya memang suka kat awak tapi saya suka sebagai kawan je

Maknanya: aku memang tak nak kat ko..kalo cakap kang penyek plak muka tu..



4)Kalau pompuan kata: eh....u call ekk? i tak de receive call dari u pun...

Maknanya: memang no ko naik tapi saja aku malas nak jawap.



5)Kalau pompuan kata: lain kali je la kita keluar, i bz la sekarang ni...nanti i free i call u, kay?

Maknanya: aku tak nak keluar ngan ko, tak reti2 bahasa lagi ke?



6)Kalau pompuan kata: i sebenarnya tak la memilih sangat.

Maknanya: sape kata aku tak memilih....please. .kalo nak makan pun harap aku belanja, boleh blah la...



7)Kalau pompuan kata: i tak kisah penampilan u macamana pun

Maknanya: ya Rabbi! selekehnya pak we aku...



8)Kalau pompuan kata: lain kali kita keluar lagi ekk? i kena balik cepat la...ada hal...

Maknanya: inilah first and last aku keluar ngan ko...



9)Kalau pompuan kata: saya suka lelaki yg mcm ni...mcm tu..bla...bla. ..bla...

Maknanya: excuse me! ciri2 tu tak de kat ko..so..paham2 sendiri la



10)Kalau pompuan kata: u keje kat mana? as what?

Maknanya: kalo setakat keje ntah hapa2 tak payah le ngorat aku...

1 comment:

sheda meor said...

kata2 perempuan ni ade benarnye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP COMMENTATORS

Get this commentators widget