sayang sayangkuuu :)

Monday, December 13, 2010

KERINDUAN KETERLAMPAUAN


Lately ni macam rindu gile kat membe membe manjung aku.sumpa,takk tipuu wehh.aku rindu korang gile gile.harap korangg rindu aku jugakk. toink toink ^^


korangg watpe la ea sekarang ni?sihat ke takk.da la jarang contact.mentang mentang aku da jauh,korangg macam da lupekan aku yea.sampai hati korang.. :(


aku duk sini bosan,takde membe membe nak meronggeng.tak macam duk manjung dulu.petang petang kompem lepak,jalan jalan naek motor.sini?even aku ada cousins yang boleh teman aku,tapi keseronokan still tak same macam aku keluar dengan korang dulu..


everyone have their own life


qiela?aku pon da jarang contact ko sayang.tapi aku always ingat kenangan kite :)


teah?happy with her family-husband (malik) and daughter (batrisya).sayang,aku doakan rumahtangga kau berkekalan sampai akhir hayat.tak mudah jadi seorang isteri kan?aku penah rasa :P..so,harap kau tabah menghadapi segala dugaan di alam perkahwinan.


elly?kau pon mesti tengah bahagia dengan pakwe kau merangkap ex aku dulu :P .. kui3.kidding yea dear.haha,aku doakan jodoh korang dipanjangkan :)


azza?you too.semoga berbahagia dengan capik kau tuu yea.korang memang meant to be oke!

jangan gaduh gaduh yea.trust each other (:


piqah?kau ape cite entah.mesti asyik menolong ibu kau berniaga.tapi aku tahu,hidup kau always happy.. jarang sekali kau ditimpa masalah. and 1 more!aku tak tahu lagi result kau.mesti oke kan?tahniah awal awal ^^


dyra??kau baru dapat spa in nursing.so,congratz dear.kau betul betul bertuah.so,hargai peluang yang ada oke.lepas ni,duk tengganu jangan lupakan kitaorg orang orang perak ni yea..


urm..for the last,aku memang teringin sangat nak gather dengan korang semua.just korang!korang frens terbaek untuk aku..sayang korang for every single in my life :)


^^friends in need is friends indeed >>


~shyunksheda :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP COMMENTATORS

Get this commentators widget