sayang sayangkuuu :)

Sunday, February 20, 2011

MENYONGKET JE KOJENYE :P

banyak cerita nak cerita ni. haha. semalam kan, aku pegi jalan2 ke alor star. haha. over kan ? bukan apa, bangga la dapat jalan jauh. mana idoknye *tidaknya*, teman tak pernah pegi jauh sepanjang duduk kat arau ni. kuala perlis pon belom pernah sampai lagi. sadis betol kann. haha. bak kata mak, rileks ar. kamu duduk arau ni 3 tahun. kalau sumenye nak pergi dalam sem 1, nanti da bosan pulok sem 4, 5, and 6 nanti. betol jugak yea. takpe, kita jelajah negeri orang ni slow2 je dulu. haha. tak tahu nak cakap ape, tapi tengok jela gambar2 bawah ni. *macam besela nak capub muka* :P

at first, aku bawak. bapak maluu gile wehh. ktorg order wira auto tapi takde. tinggal manual. then pakccik tu suggest viva KCE ni. aku da tengok aina, nak ke taknak. aina laju je suruh aku bawak. aku da terkebil2, tak penah dol bawak manual jauh2. dalam hati da pikir pasal eksiden je. HAHA. naseb baek selamat pergi dan selamat sampai walaupon berapa kali mati enjin kat traffic light. takpe, orang tak kenal aku :D


aina and kak miera. are they look like twins ? tak kann ?

lapar2 pon boleh snap pic. lepas gian makan mcd. haha. fyi, perlis tiada mcd oke :P
bersama diela

diela ni komander tau. and hari tu dia dapat ranking komander comel. comel kan ? :D
naek eskeleter pon nak berpicca :p

ni jugaaa

dan lagi satuu

macam besela pompuan kalau tak berposing dalam toilet tak sah :)

parking lot pon bolehhlaa

omaigod. sweet gambar ni :p

pendek ke tinggi? judge by yourself

for the last, aina lak drive. mati enjin 2 kali di tempat yang sama di pelaza tol. haha. naseb baek kakak yang jaga. kalau abang ? tak tahuu la teman nak kabo macam mana. alahaii :)

p/s : kepergian tanpa anis. sory for everything beb :(

2 comments:

amna said...

muka awak ni ada mcm sorang senior sekolah saya.. tpi x ingat nama dia~

have a great time togther korang ^^

shedameor said...

owh yeke ? pelanduk 2 serupa meby :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP COMMENTATORS

Get this commentators widget