sayang sayangkuuu :)

Monday, April 25, 2011

CONTEST BLOG SAYA SMART

oke, hari ni aku ditag oleh kak dhiya farihah razak untuk contest blog saya smart. kalau nak join , pergi blog comel + smart ni *mengampu sket, kot2 menang 1st prize*. hik3. contest ni dianjurkan oleh adik Qistina. ape2 hal, refer je blog dia untuk maklumat lanjut oke ? :)


then, nak tag kat 4 orang yang bertuah :)

  1. kaka saya - cik bahulu oren
  2. budak gendut - munieemyforever
  3. anoyying girl - kierra isaac
  4. lesbo saya - ciknynapurpleituunik

p/s : berdoa siang malam agar diberi peluang untuk menang 1st prize. tengah sengkek ni hoih ! haha

4 comments:

Cik Nyna said...

wahhh .terharunya aku =) btw apa benda jer tuh . menarik jer aku tgk?huhu

shedameor said...

menarik kan prize dia ? join la. mne taw menang. free2 dapat rm150. awww ! *beria kann ? :P

cik bahulu oren said...

kena tag...wuwuwuwu
nnt cuba jgk join ;p

shedameor said...

haha. oke2 :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP COMMENTATORS

Get this commentators widget