sayang sayangkuuu :)

Thursday, July 19, 2012

TANGISAN

Assalammualaikum.


lelaki, jangan biarkan wanita yang kamu sayang menangis kerana kamu. jangan buat si dia rasa tak dihargai kelak kemudian hari pasti pemergiaannya kamu tangisi.

lelaki, jika wanita yang kamu sayang menangis, kesatkan airmata kedukaan itu. jangan biarkan lelaki lain datang yang kesatkan airmata itu lalu membuatnya ketawa semula. awas, kamu mungkin kehilangannya. bukan sementara, pasti selamanya.

lelaki, airmata wanita bukan tanda kelemahannya. tetapi tanda betapa mereka mencintai kamu. hargainya sebelum terlambat.




p/s : aku ke yang tulis ni ? Ya Allah, boleh buat novel cinta. muahaha


10 comments:

Izara4eva™ said...

perghhh mmg leh jadi penulis novel.. muahaha

sis92 said...

alo2 macam ada kena mengena dengan penulis jep ehehe

sedutzone said...

ahakz... lelaki memang camtuh... suka buat pompuan nanges... ahakz...

are_lin@yu said...

hai dear ayu follow sini..jomlah join segmen ayu ;-)

dyabunga said...

kerana wanita itu begitu berharga..:D

Niswatus Solikah Samik said...

wah wah! jiwang! haha! buat lah novel.. kompem meleleh... :p

Piqah Meor said...

ni mesti banyak tengok hindusetan.

Michelle Hopell said...

hihi ayat power tu xD

Nurul Husna Mohd Hassan said...

nak nangis la baca entry ni. hihi

Fatin Farhana Binti Ramli said...

air mata perempuan mudah mencairkan lelaki dalam sekelip mata sahaja ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP COMMENTATORS

Get this commentators widget