sayang sayangkuuu :)

Wednesday, December 8, 2010

TERNYATA BUSY

sekarang ni agak busy sket.banyak keje nak wat.semalam aku buadd muffin.dari pagi sampai la ke malam.tu ponn xsiap topping dia lagi.so,tadi baru siapkan.ramai la yang tolong.cousin and mak sedara.tapi bile orang tanye sape yang buadd ini muffin,si ATIRA AZLAN yg ngaku.suke betul laa dia kena puji.maklumla,budak kurang kasih sayang.kui3..sayang,jangan mara i yea :)



urm,aku act sedih laa bile sekarang ni aku xdapat layanan yang bagus dari SOMEONE.meby dia ingat aku terlalu busy kann.xpela,tapi masalahnye dia.aku ponn xtahu nak cakap mcm mane.mcm different sangat dia.da ade orang laen ke?esh,tak baek fikir bukan2 tapi ini la yang aku rase.urm,meby dia ponn serabut nak pindah ni.dia ponn meby xdapat datang wedding kaklang ni even aku memang harapkan sangat2 kehadiran dia.tp xpela,dia ade tugas yg lagi penting dari wedding ni :(




neway,lupakan jela masalah ni.aku masih boleh handle.ha!!wedding da dekat.barang ponn banyak da disetelkan.muffin tinggal lagi sket je nak buadd.sebenarnye da siap,tp banyak sangat yg mengunyap,maka muffin tuu da tinggal sket.dorg sume cakap sedap.terima kasih :)


haha,tengokla sape yang buaad :P




and 1 more thing,dulu aku penah cakap nak bawak seseorang tido kat uma aku utk wedding ni tp nampaknye macam xkesampaian je.dulu dulu aku penah cakap




sheda : nanti kalo kakak and abang akk khwen bulan 6 tahun depan,akk teringin sangat nak bawak ayu tido uma akk.akk nak amek ayu kat tapah.


ayu : nak2 tp seganla,da la xpenah jumpe.nanti akk xselesa plak.maluu laa..


sheda : ape nak malunye.akk da anggap ayu mcm adek akk sendiri da.


ayu : urm,oke.




lebih kurang macam tuu laa.tapi rasa bersalah sebab xdapat nak buadd ape yang aku cadangkan.bkn ape,tyme tuu aku fikir kaklang and angah nak khwen june tahun depan tapi angah takk jadi khwen and kaklang khwen awal dari yang dijangkakan sbb duet da pnoh dalam bank :) so,meby tyme tu aku fikir aku da mahir utk drive.tp,ble wedding ni jadi awal aku takk dapat nak amik ayu sebab ipoh pon aku takk lepas lagi,apetah pulakk tapah kan.




so,di kesempatan ini aku nak mintakk maap kat ayu.ayu,im sorry oke :(


akk takk dapat nak bawak ayu seperti yang dirancang.akk memang teringin nak jmpe ayu tp hari tuu ayu cakap takk dapat datang kan.its oke.akk paham,meby next2 tyme kite boley jumpe kann.tp akk memang nak say sorry sangat2.so,hope you forgive me dear.i love youu <3

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP COMMENTATORS

Get this commentators widget