sayang sayangkuuu :)

Friday, January 21, 2011

BARU KU TAHU

tahu ape kau ? kau tak tahu ape2 kau diam ! *piriod ape minah ni tulis2 entry tros nak marah2? :P * :DD aku baru tahu yang rupe2nye membe yang selama ni aku baek sangat da tikam belakang aku. its oke la sebab benda tu da lepas. act, da tahu and da boleh agak da perangai dia camtu cume tadi baru dapat kepastian. takpela, senyum je :) jangan runsing2. biar orang buat kat kite tapi jangan kite buat kat orang. so, ingat guys. this is our lesson for today. setiap perbuatan tak kire jahat atau baik, mesti ade balasannye ryte ? so, dia da terima pon balasannye and at first, aku rase kesian kat dia tapi bile tahu dia dapat balasan macam tu selepas ape yang dia da buat kat aku, aku diam jela. bukan nak cakap very good like almost kids buat but just menginsafi agar dia sedar *walaupon rsenye dia tak sedar pon* and menginsafi diri agar kita tak buat macam tu jugak kann :)
p/s : friend in need is friend indeed <- suke sanagt dengan pepatah ni :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP COMMENTATORS

Get this commentators widget