sayang sayangkuuu :)

Tuesday, January 18, 2011

ASYIK ASYIK AKU JEE KENA

hey korang ! aku nak tanye ni, nape orang ramai tulis blog ? mostly akan cakap as diary korang kan ? so, ape yang aku buat ni tak salah kan ? so, kenapa ade orang nak cakap blog aku merapu2 ? aku taw kau tuu nak drop aku je tapi aku malasla. honestly, lately ni aku memang cepat tacink. da tak macam dulu. sometyme, aku pon pelik dengan perangai aku ni. aku penah gaduh dengan membe aku sendiri sebab benda kecik je. asal ea ? mungkin sebab peredaran waktu kot. da besa la sekarang ni. hati keperempuanan tu makin kuat. dalam hati ni da berkebun2 je *bak kate hafiz rashid*. aku tahu da ramai orang malas nak bergurau dengan aku ni. cepat sangat merajuknye. tapi seriously babe, aku pon taknak jadi macam ni. hati aku pon sesak. dada macam nak pecah je. adoi. susa r babe, nanti aku hilang ramai kawan lak :(

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP COMMENTATORS

Get this commentators widget