sayang sayangkuuu :)

Tuesday, January 18, 2011

LOVE THIS SONG MUCH MUCH !

tiba tiba engakau ada
kemudian engkau hadir
laksana kerdil ku memalu
lihat aku lebih dalam
dimatamu ku melihat ada cinta yang tersirat
nurani hati merebah
barangkali aku salah
ku terdiam bukan bisu
ku tahu engakau bersamaku
untuk dirasa gelisah
biar saja waktu nanti yang dinikmati
resah ini bersamamu aku sedar
belum jugakah kau menyedarinya
akulah yang pantas untuk kau cintai
di bawah langit biru aku bersumpah
diriku tanpamu apa artinya cinta
cinta ini sudah menelan waktuku
siang malam hanya untuk fikirkan engkau
sejuta aku kali aku berani bersumpah
diriku tanpamu apa artinya cinta
biar saja waktu nanti
yang menikmati kisah ini
bersamamu ake senang

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP COMMENTATORS

Get this commentators widget