sayang sayangkuuu :)

Thursday, January 6, 2011

SELAMAT TINGGAL

the one and only ~ nadiah :)

selamat tinggal nadiah.. hope awak hepy and bahagia kat tempat baru.ini keputusan awak,takde sape boleh larang.. saya hanya mampu mendoakan dari jauh.. tapi yang penting, saya da takde membe untuk bergurau senda tyme study.. da xde roomate yang nak teman saya makan abc tengah2 malam ( walaupon ini semua idea awak ).. and, yang paling penting da takde orang nak teman saya pegi toilet :) saya harap awak halalkan segala makan minum saya yea.. maapkan salah silap saya.. kalau saya ada terkasar bahasa ke yang mengguriskan hati awak. truly,even bru share bilik untuk first sem, tapi saya sangat selesa dengan awak.. awak jaga diri yea. study betol2, jangan ponteng kelas je. ini nasihat dari saya. oke.. i'm gonna mishh youuu !!

bergambar sebelum berpisah :(

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP COMMENTATORS

Get this commentators widget