sayang sayangkuuu :)

Wednesday, February 9, 2011

NEW NEW NEW

seperti yang diberitahu entry sebelom ni, saya sudah berminat pakai selendang and nak beli kan. so tadi, saya da beli. untuk percubaan pertama saya beli warna hitam and anak tudung dalam tu *ntah ape istilahnya ntah* warna ungu dan coklat. tu pon beli selepas kelas eco cancel and aku aina anis diela seperti biasa pegi ke mushroom untuk shopping. dorang bagi support untuk pakai selendang. HAHA. akhirnya da beli and balik bilik aina. makan dulu then aina perodik muka aku ni kasi ngam sama itu selendang la. mula2 je da lawak. nak pakai anak tudung dia tu pon aku tak reti. memang kena gelak. maklumla, saya orang kampong. lambat sket + banyak pasal pesen2 *fesyen* ni. huhu. layan jela gambar bila orang nak berselendang dia pon sebok nak berselandang jugak. nahh amekk !




lawok kan muke den ? kui3. selalu pakai tudung muncung je. ni ha, bulat semacam je. heee

oke la, tudung habes rm20 and aku borong pin tudung jugak tau. habes rm26. bapakk betol aku ni membazir padahal pin tudung da berlambak dah. ko nak bagi joyahh pakai ke ape ha ??

ni yang baru beli = rm26


ni koleksi pin tudung yang aku ade. tak laa banyak. yela, nak banyak macam mana bila ramai yang pinjam tapi terus buat harta + rosak + macam2 lagi laa. malas da nak bagi pinjam pasni. berhabes duit beli banyak2 tapi banyak tu jugakkk. haiyaaa

p/s : sangat gilakan pin tudung la kak jah oi :DD

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP COMMENTATORS

Get this commentators widget