sayang sayangkuuu :)

Wednesday, March 9, 2011

DI SEBALIK SHEDA MEOR

ni nak tanya, korang rasa siapa aku di sebalik personaliti aku ? ayat keling mari. hamek kau samyvellu datang. HAHA

dari awal2 ni aku introduce. kenali dan pahami aku tau. aku ni bakal artis gantikan DATO SITI. jangan main2. ni aku tak femes, kome pandang aku sebelah mata. bila aku da femes, baru nak terkejor2 aku. time tu aku pandang kome tak bukak mata teros. katup je mata aku tak nampak sape yang panggil aku mintak sign. tak percaya ? tunggu laaa :DD

ni ala2 macam biodata time sekolah laa. syarat2 nak tulis biodata :
  • pakai satu page je
  • buat cantik2
  • pakai pen color2 tau
  • kena tulis nama pakwe, kenangan manis, kenangan pahit bla3
  • jangan koyak2
  • pelekat dibenarkan
haha. lawak dol time sekolah. memang tak matang sunggoh. tapi sekarang, da terlebih matang la pulak. tapi demi mengingati zaman sekolah yang sangat huru hara tu, ni aku kepilkan biodata aku. special edition untuk korang semua okay :P

nama penuh : nor syahidah binti meor mohamad omar
nama panggilan : sheda meor
umur : 19tahun
tarikh lahir : 27 october 1992
tempat lahir : hospital daerah lumut
nama ayah : meor mohamad omar bin ismail
nama emak : zurana binti noordin
anak ke berapa : 4 dari 6 beradik
nama abang sulong : meor muhammad khaliff bin meor mohamad omar
nama abang nombor dua : meor mohamad sharfizal bin meor mohamad omar
nama kakak : nor wahidah binti meor mohamad omar
nama adik perempuan : nor syafiqah binti meor mohamad omar
nama adik lelaki : meor mohamad haykal bin meor mohamad omar
makanan kegemaran : laksa
minuman kegemaran : cendol
kenangan manis : jatuh cinta
kenangan pahit : jatuh basikal
nama pakwe : muhamad hafizi bin zainuddin
impian : dapat kahwin dengan pakwe saya
cita cita : cikgu
ucapan : semoga kau berbahagia di samping family dan orang tersayang


HAHAHAHAHA. ni aku nak gelak pecah perut ingat zaman sekolah. terutamanya bercinta zaman sekolah. i lap u, u lap me. amek kau, dua2 berkilat. duit syiling tampal atas kepala. HOHO


ni gambar time sekolah. sila amek buat tidur malam :)


p/s : siapa pernah main nyorok2 dengan cikgu time sekolah ? sayaaaa ! :P

10 comments:

syairahmohdanuar said...

haha.akan amek wat tidur malam :))

shedameor said...

ye, amek2. dibenarkan :P

nik farina aishah.... :) said...

hahaha..biodata terbaik la !!!

shedameor said...

yess, terbaik wokk ! :)

SUHAIDA said...

buku biodata? huhu..comel je kan kite masa kecik2 dulu

shedameor said...

haha. betol2. kalo nak berkenalan ngn org pon, bg biodata and gambar. kan3 ? weeee

cik bahulu oren said...

trgt zmn budak2 dlu
punya byk buku biodata
pada hal orang yg sama je buat :p

Imran nyambek said...

giler cool cikgu lu.

shedameor said...

bahulu oren : haha. betol2. merepek2 je dulu tp kenangan zaman skol kann.

shedameor said...

imran : yeahh. sempoi gile. :DD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP COMMENTATORS

Get this commentators widget