sayang sayangkuuu :)

Saturday, May 28, 2011

ABAH OHH ABAH

situasi 1

abah : ana, nak duit rokok *memandangkan duit abah semua mak pegang. hik3 :D
mak : rokok, rokok, rokok *mengepek
aku : abah ni, cuba dari dulu abah tak merokok mesti da boleh kumpol berjuta2. *da 30tahun merokok
abah : Dah pergi tanya orang yang tak merokok, dorg ade tak duit berjuta2 ?
aku : ppptttwwwwfff ??


situasi 2

aku : abah, rokok tu membahayakan kesihatan laa. *nasihat
abah : abah sihat je *belagak siott
aku : belom sakit, boleh la cakap macam tuu *geram
abah : ade jugak orang tak hisap rokok mati awal
aku : nape ?
abah : eksident *buat muka nohen je
aku : ppptttwwwwfff ??




p/s : abah penah berhenti merokok selama 2 bulan je :)

16 comments:

amna said...

mmg susah k brhnti. ayah saye sbln je. then start smula, tpi kurg skit la dr dulu

shedameor said...

itu la pasal. so, janganla mulakan :)

ïêmå å¢klê§ said...

susah la nak benti kalau dah lama merokok ni.....
tapi kalau boleh pun just kurangkan kadar merokok jerk...

shedameor said...

betol tu kak ima. memang susah even nak kuangkan ponn.

cik bahulu oren said...

hehehe
ayh akk pun merokok
tp alhamdulillah xde pnyakit :)

ibnubaba_04 said...

orang kata, merokok ni nampak cool..orang la kate..tpi aku x penah merokok..haha

vanillastrawbery said...

hahaa...ayah saya pun sama..merokok sejak form 1 gitu.. penah benti mngejut dalam 3 bulan gitu...pastu isap balik, alasan die, doktor suruh isap.. sebenarnye doktor x bagi brenti mngejut bukannye suruh die isap balik..hadoi.

shedameor said...

kakak : aah, abah pon takde penyakit pape. sihat je. tak tahu la nnti cmne kann. mintak dijauhkan laa :)

shedameor said...

ibnu : yeahh, admit. org merokok ni nampak mcm stylo je *konon :)

shedameor said...

vanillastrawbery : itu la pasal, org dulu2 lagi maju tahu. hehe. abah berhenti dua bulan tu je pon sebab sakit la, masok hosp. da habit, memang takleh nak berhenti daaa :)

Cik Nyna said...

hahahahaha .

piqah meor said...

abah, abah. mmg mcm 2 kn..

shedameor said...

nyna : ;p

shedameor said...

piqah : abah hang jugakk

POSH76 said...

blogwalking

shedameor said...

hye :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP COMMENTATORS

Get this commentators widget