sayang sayangkuuu :)

Thursday, August 11, 2011

YEAYYY ! DA ADA DOODLE RAYA :)


salam ramadhan :) nampak tak doodle comel di atas ? woot woot ^^ thankyouu tau sis wanie sudi buatkan doodle untuk sheda. thanks sangat2 ! others, jangan jelous okay :P

doodle ni untuk raya so tunggula bila semangat raya da datang, baru sheda letak kat blog. hehe :)


p/s : sis wanie, jemput datang rumah yea raya ni. nak bagi duit raya ^^

14 comments:

Far8 budak baik said...

pehhhh lawa2..seyes cantik..
walau pun kau tak dtg blog ak..
ak dtg gak blog kau..
pehh ayat...terharu tak..
hahaha =p

shedameor said...

ayat nak tacink je kann. haha

ZWAN SABRI said...

awat suma doodle asyik pakai tudong jer..
doodle ni suma muslim ek?
HUHU


MySuaraBlog: Kurangkan Makan Nasi

shedameor said...

menjaga aurat laa. muehehe

AIEN NOT ALIEN said...

wahhh...cik wanie pun dah siapkan doodle kita..

cantikkan..^_^" doodle raya..

rara pinkmafia said...

comels nya doodle raye dye.

aRa ❤ aFiq™ said...

adoi.. jeles2.. na ugak..

Nurnajwa said...

Doodle puasa takde? XD

zEri sAfEerA said...

meriah. hee ^^

shedameor said...

a.n.a ; kann ? comel sangat :)

sis rara ; sis wanie yang buatkann. memangla comel. hehe

kak ara ; wekk :P kak ara punye tak siap lagi kann ? huhu

najwa ; awak jadi la orang pertama buat doodle puasa dik. hehe

zeri ; aah, kaler terang sikit. hehe

Wanie said...

hehe..u r welcome sheda :)
ala pos la duit raya tu..

takpun sheda datang rumah akak raya ni, bwak duit raya sekali..lalala

ade2mama said...

wuuuu..
pink kuning..
lawa jgk kye:)

ajk dye sorg kew??
yg cm ktorg ny??
lalaalalal

*bju rye ko wrne tu ke taun ny :P??

shedameor said...

ehh, kalau sheda datang umah akk, akk la kena bagi sheda duet raya =P

shedameor said...

ade2mama ; ishh, baju raya aku takdela macam tuu. meriah sangat kann. hoho

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP COMMENTATORS

Get this commentators widget