sayang sayangkuuu :)

Friday, September 9, 2011

WELCOME BUDAK COMEL :)

salam. sekarang ni jarang update entry kann ? act, busy sikit sebab da nak final kann. so, aku taknak result aku jatuh. terpaksa la lupakan hiburan sekejap. nanti masa depan aku terumbang ambing pulak. haa, nampak tak yang aku ni seorang yang mementingkan kehidupan masa hadapan ? kau ade ? okay, da start ajaran sesat da. kembali semula ke jalan yang lurus.

act, aku baru dapat anak sedara isnin, 5 september 2011 jam 12.23. memang la happy sungguh tapi ade geramnya jugak. kakak aku start sakit dari pagi sabtu, 3 hb lagi. air ketuban da pecah. adoi, malunya nak cakap pasal ni. hik3. then, aku ngan mak aku berulang alik ke hospital ipoh yang mengambil masa 40minit dari rumah aku. #berkira duit minyak sebenarnya. HAHA. tunggu punya tunggu, tak beranak2 jugak sampai la aku balik arau, sampai pagi isnin. tengahari tu dia beranak. nampak tak yang anak sedara aku tuu benci aku ? irfan, hang da besar nanti memang auntie sheda cili pungkok hang. siap laa.

btw, ni muka si kecik sorang ni.



irfan, awat hang comel sangat macam auntie sheda ni irfan oi ?

#dah mama and papa tak comel la auntie (irfan jawab)

aku teka je dia jawab macam tuu. korang rasa macam mana ? HAHA. bye


p/s : tak berkesempatan lagi nak jumpa Muhammad Nazrul Irfan ni :(

16 comments:

Sarah Mnasir said...

tahniah auntie sheda.. hehe..
comey la.. tp mule2 tgk td ngat baby kai tdung.. ngee~

Fatin Farhana Binti Ramli said...

comelnye baby boy ni .. geram ..

Liza Razak said...

baby tu saje tunggu awak balik arau dulu baru die keluar..surprise katanya :)

shedameor said...

kak ara ; dia lelaki takleh pakai tudung. hik3

fatin ; tengok auntie dia laa. haha

liza ; tu yang geramm tuu. hampeh punye budak. haha

Unknown said...

tahniah ! comel la !

Ihsan Arifin said...

ce comelnye ;)

teha said...

ololo... comel nyee baby tu..

Amyna said...

Tahniah dapat anak sedara baru ya kawan.

Wanie said...

aunty die comel ke? :P
tahniah ye..

merahitujambu said...

alahai..comelnyaaa..geram je tgok

jom buat kek untuk saya

http://merahitujambu.blogspot.com/2011/09/saya-nak-buat-kek-untuk-merahitujambu.html

ade2mama said...

pasny aku kne pggl ko makcik la ye eheheh

mkcik sheda lalalaal
huuhhu:p

jazmina said...

tahniah dapat anak buah baru

hafisvr4 said...

tahniah

safurara said...

shooomeeellsss nya dye.

iem said...

cett perasan je lebih..

bagus2..
study tau jangan sibuk nak berblog je..
sekali sekala xpe....

nway gluck tau.....
study smart, pray hard ^_^

Cik Nyna said...

Aku pi rumah kau hari khamis kan ? pergh sabtu kak kau beranak .congrats..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP COMMENTATORS

Get this commentators widget