sayang sayangkuuu :)

Friday, November 11, 2011

HATI YANG COOL, JANGAN DISANGKA TIADA PEDIHNYA.

salam readers. apehal aku macam biskut je sekarang ni kann ? hehe. mungkin membawa haluan hidup setelah result exam hari tu tak berapa nak best lalu menghilangkan diri buat seketika bagi mencari ketenangan yang boleh mendamaikan hati yang sedang berduka lara. haa, da cukop aku karang ayat untuk menerangkan keadaan yang sebenar. tak puas hati lagi ? sila karang ayat untuk aku cipta alasan yang lebih kukuh untuk meyakinkan kalian semua. kalau tak mampu nak bersastera seperti aku, sila main jauh2 sebab aku akan memandang hina ke atas diri korang semua. nampak tak yang sekarang ni aku adalah golongan atasan yang memandang sebelah mata terhadap golongan kasta seperti korang. muehehe.


entry ni untuk memberi semangat kepada diri sendiri je. ada satu petikan lagu dari cerita 3 IDIOTS yang aku suka nak share dengan korang semua. lirik ni pon aku penah share time aku dapat result sem lepas yang tak berapa nak meletop tuu. kiranya aku nak re-write balik lirik ni. yang result tak mengancam macam aku jugak, kaji lirik ni. untuk semangat bersama :)


give me some sunshine
give me some rain
give me another chance
i wanna grow up once again


i will. thats all !


p/s : sem lepas pon cakap macam ni jugak. piiirrrrrrraaaaaaahhhhhhhh

5 comments:

✿INA AINAA✿ said...

betol2....selalunyew, org yg kool ni akn simpan beribu2 rahsia didlm hati... ^.^...sbr ye sis..be strong, jgn kite nmpk LOW di dpn mate org..hehehe

iema said...

relax...
ada masa lagi
sem depan cuba lagi erk.....

dyayusof said...

don give up hu3

Sarah Mnasir said...

ta pa ada 3sem lg ntok mcuba an ? :D

Amirah Ali Hairuddin said...

ehm. gamba baru lettuw.
merata2 tayang nye. haha :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP COMMENTATORS

Get this commentators widget