sayang sayangkuuu :)

Monday, January 2, 2012

SALAM TAHUN BARU :)

salam readers. happy new year even lambat sehari. at least aku wish jugak kann ? korang ada ? harrraaaam.

so, sempena tahun baru ni. macam biasalah, mesti ada azam punya kann. memandangkan azam tahun lepas aku tak tercapai, iaitu nak menjadi penyanyi tersohor, maka aku kuburkan jela azam tuu. bosan aku menunggunya tak tercapai2 lagi. haish.

okay, so azam for this year. just nak perbaiki diri untuk jadi lebih baik. untuk jadi hamba-NYA yang lebih taat dari sebelum ni, untuk menjadi seorang anak yang solehah dan untuk menjadi muslimah yang sejati dunia dan akhirat. tak lupa jugak, nak jadi pelajar yang cemerlang. amin ya rabbi alamin.

apa azam korang ? meh kite share bersama :)

p/s : nak tamatkan zaman bujang jugak boleh tak abah, boleh tak mak ? heeeeeeeeeee


10 comments:

∫êℳå ℋiℳå₩åℛï said...

amin...

belajar rajin2 erk
jangan jadi macam akak
huhu...

ZWAN SABRI said...

Gatai nohh! HAHA..
btw, Happy New Year.. :)


MySuaraBlog: Majalah 3 Pencetus Fenomena

cIk JanNah said...

selamat menunaikan azam 2012.! tang nak kawen i loike! hehehe

ZURAINI said...

epy nu year cek sheda! smoga dpt 4 flat slalu. hee. :D

Anne Nurain said...

hepi nu yer.. awk org ptama sy wish d taun 2012 ni.. bangga x? bangga x? haha..

smoga tercapai azam awak taun ni.. :)

Nurnajwa KZ said...

Kte nk jd lebih baik dr smlm :)

Hihi.

CintaZulaikha said...

selamat tahun baru yer sheda..azam tahun baru kita tahun nih nak carik keje lah..dah 4 tahun kut duk umah ja, busannn..

Cikpuan rara said...

hepy new year sheda.

Gimi said...

Haha...sama la...xp xde calon la plak

zEri sAfEerA said...

wah,,, InsyaAllah semoga termakbul sgala azam thn baru 2 :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP COMMENTATORS

Get this commentators widget