sayang sayangkuuu :)

Tuesday, February 14, 2012

REVIEW SEKOLAH #2

Assalammualaikum.

okay, nak sambung cerita pasal sekolah lagi. yang terlepas, baca dekat sini.

.......... selepas darjah 5, aku pindah sekolah sebab aku pindah rumah sekali. pegi Sekolah Kebangsaan Dato' Seri Kamaruddin, Manjung. sekolah ni kira kawasan luar bandar. ada 3 kelas je so dapat la kelas first - 5Nilam.

#Darjah 5
bila dah masuk sekolah baru, perangai haruslah molek kan. aku cover ayu gitu. cakap sopan2. pastu mula menaruh hati pada seorang mamat ni. aww. aku mana boleh hidup tanpa lelaki. so, at first aku pendam jela perasaan aku kan sebab dia ni ramai peminat. akhir tahun tuu, kantoi la dengan membe aku syaf. then, syaf ejek2. merah muka. kahkahkah. start dari tu, aku rapat dengan syaf and budak kelas yang lain.

#Darjah 6
bila dah start rapat dengan 1 kelas, memang haruslah aku berperangai sebenar. aku tunjukkan siapa sebenarnya di sebalik muka comey yang ayu ni. nah kau. macam2 perangai aku buat. aku penah gaduh dengan azrul sebab aku renjis air kat dia. aku cakap ada setan ikut dia. tak pasal dapat penerajang sebijik. pastu aku ada gaduh dengan adem sebab dia tendang penyodok sampah time aku tengah menyapu. secara automatiknya, aku baling penyapu tu kat dia. hamek kau. lain kali jangan buat perangai bodoh depan aku. tahun ni jugak tahun last kat sekolah rendah, sedih la jugak. semua time tu assume tahun terakhir bersama. semua pakat perasan akan pegi SBP, MRSM bagai. last2, terceruk jugak dekat sekolah yang sama bila naik form1. HAHA

tunggu cerita berikutnya yea.


8 comments:

Cik Jannah said...

sheda ganaz betol sampai baling penyapu. kesian budak tu. haha

ZWAN SABRI said...

wah! gangsterla time skolah rendah.. HAHA

cinta siswi said...

hehe.. seronok igt time skolah rendah..

teha said...

ganas nyee cik adik ! ;)

amna said...

hehe.. nakai nooo.. tpi bila teringt zmn kecik2 mmg x puas rasanya..

Kancil 8349 said...

mesti ramai peminat masa tu...ramai nak kawan kan...hehehe

Sarah Mnasir said...

wah dapat kelas ptama uh..ganas tol smpai bling pyapu.. haha

Lya Amie said...

otai skolah ni .. hahaa . rndu zaman skolah ! isk iskk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP COMMENTATORS

Get this commentators widget