sayang sayangkuuu :)

Sunday, February 5, 2012

SALAM MAULIDUR RASUL

salam readers. SALAM MAULIDUR RASUL semuaaa :) suka aku dengar ceramah pasal Maulidur Rasul tadi. tengok dorang berarak kat TV1. 121 kontijen, pakaian berwarna warni. berselawat lengkap dengan berbaju melayu. super awesome tengok anak2 muda join, pakcik2 pon tak kurang hebatnya. lagi terharu bila ada yang kurang upaya, siap berkerusi roda pon join. Dalamnya cinta mereka terhadap Rasulullah S.A.W.. Ya Allah, terharu tengok. kita yang sihat ni ? berselubung atas katil lagi.

kalau nak diikutkan, terlalu banyak pengorbanan Rasulullah terhadap umatnya. tapi kita ? ape pengorbanan kita dalam memperjuangkan agama Allah ni ? sama2 kita renungkan. moga Maulidur Rasul kali ni membawa seribu pengertian untuk kita semua. Amin.

Cinta segala-galanya tetapi tidak didahulukan cintanya terhadap Allah dan Rasulullah, maka dustalah kamu.

p/s : selawat ke atas Nabi.

8 comments:

L said...

sygnyer xleh tgk tb.. hmmm..

jom baca sebentar jep..
http://lolz-l.blogspot.com/2012/02/sila-baca.html

::WafaIrdina:: said...

salam maulidur rasul
yukk perbanyakkan selawat ke atas baginda dan keluarganya :D

teha said...

Salam Maulidur Rasul :)

Azreen Amran said...

Salam Maulidur Rasul :)

weeda said...

salam maulidur rasul

aRa ❤ aFiq™ said...

salam maulidur rasul syg.. lau zman skola slalu ada ceramah an.. best jew.. skunk kt U xde da..

amna said...

ayuh kembara sirah rasulullah.. salam maulidurrasul :)

alia azmi said...

salam maulidur rasul ! selawat ke atas nabi !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP COMMENTATORS

Get this commentators widget