sayang sayangkuuu :)

Wednesday, February 1, 2012

WORDLESS WEDNESDAY #GAMBAR HANTU 18SG

salam readers. ni ade perkongsian sikit. gambar hantu yang aku tak sengaja nak snap. lepas ambil gambar sorang2, tak sangka muncul bayangan misteri belakang aku ni. siapa yang ada sakit jantung, dinasihatkan jangan tengok. aku pon masih tak percaya kewujudan makhluk ni.

.




.




.




.




.




.

muehehe. hye amirah ali hairuddin :)

13 comments:

ejulz said...

hantu yg x pakai tudung tu ke? hehe

cIk JanNah said...

yang mana satu hantunya???
keh keh keh

CiK FizA said...

Takuttttnyerrr >.< Hahahaha

myra azraff said...

gambar apa?hantu apa?
kosong je entri ni..ade tulisan je..
*larikkk..muahaha

myra azraff said...

gambar apa?hantu apa?
kosong je entri ni..ade tulisan je..
*larikkk..muahaha

epaa chenta said...

comelll je hantu (:

epaa chenta said...

comelll je hantu (:

Amirah Ali Hairuddin said...

cun nya hantu tu. <3

Amirah Ali Hairuddin said...

cun nya hantu tu <3

KAMIHIDUP said...

bukan main cun lagi hantu. :)

aRa ❤ aFiq™ said...

tkot aih ngn antu uh.. hahaha

Fatin Farhana Binti Ramli said...

berdebar jantung tengok gambar ni .. HUHU

hanaahmad said...

kalau hantu cun cenggini, gua tak lari der. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP COMMENTATORS

Get this commentators widget