sayang sayangkuuu :)

Sunday, June 17, 2012

NALURI KEIBUAN :)


Assalammualaikum readers. hehe, takde idea nak update. just nak tunjuk gambar kat atas. nampak tak yang aku ni ade naluri keibuan ? bermakna, dah boleh kahwin. tapi kenapa mak harus tunjuk parang bila aku utarakan hal ni kat dia ? -.-


16 comments:

Asyiqin Haulisah said...

auwww auww dah boleh dah tu. mak hamboi parang, hambooii.

alif haris said...

wow calon yg baik ni.. haha

deno said...

boleh jadi mak nieh... hehe

Sally Yatiey said...

hahaha. Garangnya mak sampai tunjuk parang :p

CintaKhadijah said...

sheda gatal.. boo.. ahakk

tirahzairi said...

mama ooo mama...hehehe

cik mun said...

huhu..mak xsanggup nak lepaskan anak die lagi tu..

Ardini Izzati said...

Wahh wahh! Pass ssangat2 dah ni kalau nak jadi ibu! HAha. Belajarlah dulu kot sbb tu mak kak sheda marahh. Biasalah tuu :)

iema ackles said...

xboleh...tnggu akak kawen dulu =p

|shuhadaothman|TM said...

shu pulak ayah yg garang. tobat x ckp psal kawen dpn die. haha :D

Liyana Izzati said...

Hahahaha. Amboi akak kita dah bersemangat sangat nak kawenn ni. Bila majlisnya? Dah lama tak makan nasi minyak nihhh. :p

Teenager Housemaid said...

hahaah..
alololo comelnya baby tu...:)

mak awak tak bersedia nak kehilangan anaknya...keke

cikwahidaidris said...

garangnye mak awak ! hehehe

Nurrul said...

Amboi2... hhehe...

*mintak cik abang meminang :P

Hasrina said...

Awwwwwwww

saifulizan shaari said...

sebab mak ckp memasak xpandai lagi,kemas umah xpandai lagi....hahaahahahaha...lawak jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP COMMENTATORS

Get this commentators widget