sayang sayangkuuu :)

Tuesday, August 7, 2012

SELAMAT TINGGAL KAWAN :)

Assalammualaikum readers.

luahan perasaan sikit. takpe kot nohh ?






bahasa melayu baca dari kanan ke kiri. bahasa jawi baca dari kiri ke kanan. bahasa cina baca dari atas ke bawah. bahasa india aku tak sempat belajar. ni bahasa urdhu, baca dari bawah ke atas kalau nak paham cerita. sekian :)


17 comments:

piko ija said...

pe citew nie??

cikeyrah said...

Sapa yang ngata awk tue . .

-meeSUPERGIRL- said...

kes parah nih . kawan baham kawan ke hape?

-meeSUPERGIRL- said...

kes parah nih . kawan baham kawan ke hape?

-meeSUPERGIRL- said...

ni kes kawan baham kawan ke hape? bawak bertendanggg ..

man said...

sabar je lah.heheheh

~Sweet Honesty~ said...

hohh.. terkebil2 xtau citer..hohoho

CikMai said...

Tabahlah ye wahai si cantik :)

Sally Yatiey said...

Betul2. Kena berhati-hati. Kadang-kadang memang ada manusia sifat sebegitu -_- Depan kita je baik, tapi di belakang kita?

Masha Meisters said...

hee....aiyok! marah sgt nampak :P

DayaMohamed said...

sabarlah hati. :)

zera eira said...

nampak nya kesabaran dituntut disini. (--,)

Masz Sidek said...

luahan perasaan... byk2 bersaba yer...

Anne Nurain said...

luah je.. hehe..

bahaya gak orang mcm tu kan? depan mcm baik sgt tp kat belakang abis semua cerita tak betul pasal kita dia nak jaja.. lempang sedas baru tau.. huhu..

E'in said...

e'in ade bace nie kat twitter awak.. :)

Fiza Suhaimi said...

Sesekali kita kena luahkan jugak perasaan tu daripada meletup satu hari nanti.. Sabar yee Sheeda..

tirahzairi said...

sape buat nie? meh nk cubit die...hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP COMMENTATORS

Get this commentators widget