sayang sayangkuuu :)

Monday, August 6, 2012

SELERA KE TIDAK ?

Assalammualaikum readers.



reaksi korang bila tengok gambar ni ?
  1. sedapnyaaa
  2. nampak menarik. nak rasalah !
  3. bodoh sape yang buat kek ni.
  4. muntah.

lailailai, bagi pandangan. hihikhik



24 comments:

Nurulee said...

3 dgn 4! haha =D

zera eira said...

no 3!

|shuhadaothman|TM said...

3 dgn 4 jugak. ngok toi sape buat. eeeee! :D

Masz Sidek said...

3 dan 4....

tengok pun dah rasa nak muntah...

piko ija said...

eh...sdp nie..hahhaha

-meeSUPERGIRL- said...

baik makan kek ni lah kan dr makan tahi sendiri . hahahah

Ieja zukhi said...

Muntah trus akak tengok..hihihi

Cikgu Ma said...

rasa mcm nk siat2 punggung org yg buat kek ni...

Anne Nurain said...

no. 3.. kekeke..
ilang selera terus..

eMMe said...

no 4, hehehee...
buat le bentuk yg senonoh skit, ayooo...

cik mun said...

yucks..sape yg selera nak mkan ni??

eenie minniey said...

3 n 4 ! geli ah, cam mana nak makan =..="

Izara4eva™ said...

reaksi akak 5 & 6.. harap maklum

Wanie said...

eeiiiiiiii..no 3 tu mmg sesuai la dgn gambar..huhu

deno said...

pernah nampak kat FB... mmg geli!

inche hlovate said...

3 and 4..
ape la org ni

man said...

xnak makan lah..heheheheh

Sally Yatiey said...

Err...Geli! hehe. Kalau ada kek macam ni depan mata, walau sedap mana pun, jangan harap nak makan :D hehe

Lieya Yaya :) said...

sah3 lahh 3 dgn 4 ,!

DayaMohamed said...

3 and 4. haha

Hasrina said...

ewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

Mieya Atiera said...

Mieya pilih nombor 3 dan 4. euwww !

Ct Noraishah said...

3 dan 4

zEri sAfEerA said...

ape la kan mkanan pon buat mcm nih. aiyark,,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP COMMENTATORS

Get this commentators widget