sayang sayangkuuu :)

Saturday, November 17, 2012

ROKOK

Assalammualaikum readers.


sorry 2 hari tak update. aku kat rumah macam dah nyawa2 ikan dah ni. dulu ada sorang je merokok dalam rumah which is abah. now angah aku balik, mak ai, dorang hisap rokok berduet pulak. lepas abah, angah. lepas angah, abah. lepas abah, angah. tak perlu kot aku nak ulang banyak kali ? cukup sekadar korang tahu siapa perokok tersebut dan bagaimana asap dengan gahnya keluar dari mulut dorang.

semalam aku lari sambil masuk bilik opah. sengaja aku jerit kuat2 ' mampos aku kalau macam ni ! '. mak kelam kabut tanya kenapa. dengan muka menyampah plus jijik aku jawab ' asap rokok ni la ! '. abah gelak terbahak2. Ya ampun, niat aku nak bagi dorang sedar tapi aku dipersendakan ? erghhhh

petang, aku sound tepek kat angah. ' angah, aku lemas duduk dalam rumah ni. ' mujur cakap sekali dia paham kenapa aku lemas. tapi nak tahu ape dia jawab ? ' macam la balak kamu tak hisap rokok. entah2 siap hisap ganja. HA HA HA HA ' secara spontan aku nak tarik semua uban kat kepala dia. mencikkk. secara jujur, aku tak pernah berkawan dengan lelaki perokok. berkawan maksudnya bercinta. aku lebih suka pakai berkawan instead of bercinta. geli. hihihi

tapi kan, bila malam waktu tengok MLM, dia hisap rokok depan pintu, hembus asap ke luar rumah. syukur dia dah sedar. aku terpikir, perokok ni time tido taknak pulak dorang merokok yea ? -.-

9 comments:

Unknown said...

haha , sama la yunx , abah ngn incik bf akak pn perokok . ohh lemas mcm nak mati ! =_= !

KAMIHIDUP said...

Perokok tidur mimpi hisap rokok je.

Unknown said...

haha.. akak nye kanda merokok tp kalau dengan kkak dia cuba sedaya upaya pastikan asap rkok tu tak kena tempat akak.. hehehe..

miranadia said...


malas cakap ar kan. biar diorang paham sendiri. huh

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

bf saye merokok,,abah n abang saye pon merokok,,=)

saba jelah ye, kite nk ckp lebih2 tu sume bgntung pd diri sendiri, si pghisap rokok tu=)

tirahzairi said...

tirah ada baca entry dr blog chipmunk pasal rokok...usha ler

Liyaa Mf said...

Dulu actually tak kesah pun ngan smoker ni. Hmm tapi alhamdulillah dpt husband yg bukan smoker. Syukur :P

♥ aiNa yaZiD ♥ said...

setuju..~! mmg lemas bila org merokok dkt dgn kte. huhuhu...

bila pk balik, bagus jga harga rokok naik. hewhewhew.. =P

Unknown said...

sabor je lah ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP COMMENTATORS

Get this commentators widget