sayang sayangkuuu :)

Friday, April 8, 2011

MAK MINAH MELETER

ingat tak tu bait2 lagu maher zain ? haha, mengepek je. tu lagu too phat kot yang mak minah meleter tak dapat ketagih menjadahnya aku tak tahuu. :DD act, tadi tengah on9 FB then aku ditag oleh kak ecah senior brash tuu. dia tag gambar lama kome. gambar zaman ronggeng. da la gambar time game bola baling time aku form4. nah, amek ! berkilat je muka ghope mak minah meleter. sumpa, siapa jatuh cinta dengan aku lepas tengok gambar ni kompem aku amek buat laki. haha :D tu menunjukkan kome betol2 fall in love dengan aku sebab muka yang sangat natural itu. HAHA :DD
nah aku publish muka burok aku khas untuk kome semua blogger2 yang ku sayangi. amacam ? geli ketiak tak dengar ? kui3


cuba teka aku yang mana yea. sape betol, aku bagi duet RM50. wauu ! nak tak ? semua mata da keluar simbol $ je yea ? hoho ~ klu : berjersey because aku pemain utama team handball for SEKOLAH MENENGAH TEKNIK IPOH, PERSIARAN BRASH. wahh ! ada nada2 riak tak ? lalalala



p/s : kami menang, dapat num3 je kot. hehe *still bangga okay !

2 comments:

cik bahulu oren said...

sheda yg kt blkg kanan skali kn..:P

shedameor said...

aah. nahh rm50 :) haha, burok kan ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP COMMENTATORS

Get this commentators widget