sayang sayangkuuu :)

Tuesday, June 14, 2011

LOVEYOUUU !

mak, abah, terima kasih yea. walaupon menyusahkan mak and abah tapi mak and abah tak kesah ponn. abah, Dah pinjam sekejap yea moto abah ni. Dah janji Dah jaga elok2 moto abah ni. kesian abah naik ex5 je pegi keje tapi abah tak kesah semua tuu demi anak abah sorang ni. susah2 abah hanta ke KTM IPOH moto tuu. thankyouu tau abah, thankyouu tau mak. Dah janji, Dah tak keluar selalu, moto ni untuk kemudahan ke kelas. Dah janji ! as u all pesan, bawak motok elok2 kann, i will mom, i will dad :) thankyouuu. iloveyouuu all so much :)


mak and abah saya romantik ! :)



p/s : moto ni dah penah kena samak :P

9 comments:

lala shaheila said...

Bwk moto elok2.. apa punca samak tu?? hehe

shedameor said...

insyaAllah :) hehe, abah penah eksiden langgar babi naik moto ni :P

ïêmå å¢klê§ said...

dahsyatnya....
camner blh langgar ngn babi 2????

bawak moto elok2..
jangan meroyan je erk..
hihi

KAMIHIDUP said...

:)

shedameor said...

kak iema : abah langgar waktu nak pegi keje. tak perasan babi tu da mati tengah jalan. so tersungkur. nasib baik takde patah2. just luka2 1 badan. hehe, oke kak :)

shedameor said...

kamihidup : ;)

amna said...

langgar babi? ya Allah.. ada cedera apa2 tak? babi tu..

shedameor said...

abah cedera teok laa, tapi takde patah2. hehe. babi tu memang da mati awal, tergoleh tengah jalan tuu :)

CikMai said...

wahh dapat moto ye..best lah..abah ngan mak memang terbaik sbb takpernah sangguh tgk kita susah T___T ,,huhuhu sebak plak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP COMMENTATORS

Get this commentators widget