sayang sayangkuuu :)

Monday, June 20, 2011

ZAMAN BATU :)

hye readers. ni teman nak ngajok mengkome semua menghayati semula kenangan zaman jahiliah teman ni haa. zaman bodoh2 gituu. HAHA. meh2, kita terjah macam mana ke ghope muka teman dulu2. hodoh ke cantik ke, meh laa.

da ghope ning baizura pon ade aku tengok muka aku ni :P

ni ghope dayang faizah. bhaha

ni ade la ghope manusia sikit :)

Ya Allah, da ghope 3 suke je kome wehh (:

versi erra fazira :P

maya karin :)

misha omar :)

da cukop hot da la ni ?? hik3 ^^

alolo, comeynya anak meor sorang ni. bahaha :DD

ni paling comey :P


p/s : muka teman ghope selena gomez ye dak ? HAHA

12 comments:

ïêmå å¢klê§ said...

muka suci je dlu..
ke gambar orng laen...
haha

shedameor said...

ehh ehh, gambar sendiri la kak. tak main la amik gambar orang lain. comel kann ? kui3 ^^

Khairil said...

beza ye rupa awak masa kecil dan sekarang...(macam le saya ni pernah jumpa/kenal awak sebelum ni hehehe)...tapi kadang2 bila kita belek2 balik gambar2 dulu mcm2 kenangan yang akan timbul yer...

anyway nice entry!:P

amna said...

semua gambar versi artis. comel gtu.. hehe. gambar versi maya karin tu comel la.. ^^ mmg pakai speck ke?

shedameor said...

khairil : aah kan, mcm kita kenal je pulak sebelum ni kan :P. btw, betol kata awak. tengok gmbar lain memang boleh buat kita senyum sorang2 balik :P

shedameor said...

amna : haha, dulu kecik2 perasan nak jadi artis jap :P ehh, mne pakai spec la. saje2 je tuu :)

Cik Nyna said...

hahahahahaha semua buruk .haha

shedameor said...

cik nyna : kaki mau ? HAHA

KAMIHIDUP said...

adalah sikit muka SG, tapi muka time sekolah rendah macam lain gila je.

shedameor said...

haha, memang lain pon. skg lagi comel :P

Kierra said...

sumpah lawak.. :P

shedameor said...

haha, cube hang letak gambar hang dulu2 pulak. mesti aku menanges. keh3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP COMMENTATORS

Get this commentators widget