sayang sayangkuuu :)

Saturday, July 9, 2011

I HATE YOUU !

eeeeee, tak suke tak sukee. komander poyoo. booo :P
ingat kami ni budak2 ke ?
takde motif lansung kem ni.
tapi takpe, da part 3 so sem 4 takde koko daa. huhu
GUA KERBAU, tadi kali terakhir aku tengok kau.
tak tahu la pulak kalau aku kahwen nanti aku buat gambar outdoor kat situu kann.
huahuahua :DD
wahai komander, aku bukan nak hentam korang.
tapi serius, korang sangat poyo.
sem lepas punye kem lagi best.
komander sempoi la jugak.
daripada korang ? sengal.
sebaya je pon, jangan nak poyo lebih.
hey u ! komander yang macam tuuttt.
lepas ni aku jumpa kau, aku bagi tahi lembu setempek.
HAHA. padan muka. aku benci kau tahuuuu takk ?





ni gambar kem sem lepas. sem ni takde gambar sebab aktiviti bosan + komander poyoo. sekian :)




p/s : tadi nak balik, lalu depan rumah orang then makcik ni bagi aku rambutan sejambak. sedaaap. *muka tak maluu. kann. makcik nak jadi mak angkat saya tak ? HAHA

12 comments:

Aisyah Aina said...

komander POYO! hahaha

mak cik! saya nak rambutan jugak :D

shedameor said...

kann ? komander poyoo. booo :P
makcik kata : tak boleh, rambutan makcik pon da abes :P HAHA

Nurnajwa said...

Hahahha, sme baya tp lbih2? Poyo hbis~

Eh, siap nk jd ank angkat mkcik tu XD

Miss Y and Her World said...

sebab sebaya lah dia berlagak. dapat jadi komander korang. sabo jelah. kalo tak dapat sabo, kome bako je. abeh cerita ;)

Muka Macam Kau? Sorry, Aku Tak Pandang
Teguran Ikhlas Dari Seorang Lelaki Untuk Wanitanya

shedameor said...

nurnajwa : memang poyo la cite dia beb. ehem, nak jadi anak angkat makcik tu sebab dia ade pokok buahan2 yang banyak. kekeke

shedameor said...

miss y : taknak bako lahh. kejam sangat :)

Aisyah Aina said...

makcik jahat...kedekut...kenapa habiskan :'(

hahahaha

ïêmå å¢klê§ said...

betul2..
bese komender lebih2 kan..
baget bagus..

shedameor said...

aisyah : makcik tu memang kedekut. huhu

shedameor said...

kakak : tahu takpe kak. benci sayaaa :P

amna said...

cm best jer.. hihi

shedameor said...

tak best :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP COMMENTATORS

Get this commentators widget