sayang sayangkuuu :)

Monday, August 22, 2011

HEADER BARUU ?

salam. woot woot ^^ tengok header baru kat atas ni ? cantik takk ? act, tak sangka pulak ade orang bagi header free ni. ntah laa, adik miza ni kate sebab aku num bertuah dia. 696 :) act, akk lupe la dik. hehe. anyway, thanks tauu :) akk pakai sekejap sebelom tukar balik header lama tuu. bukan ape, kalau main tukar2 header ni nanti orang kata takde identiti pulak kann. sorry yea :)

so, amacam ? korang jelous takk ? aku nak tambah lagi kejelousan korang tuu. meh, klik SINI baca ape yang dik miza ni cakap pasal aku. melambung hidung aku mancung ke atas. muehehe. neway, thanks darl sebab bagi award ni jugak :)


and lagi satuu, thanks jugak kat ade2mama ni ha bermurah hati bagi aku banner sebab aku cantik kot. ye kann ? HAHA. wehh, act aku tak membantu ape2 pon sebab bila aku datang sebagai superhero, masalah kau da setel da ponn. so, aku just tolong tengok pon dapat jugak ? aku tahu kau sayang aku sebenarnya kann ? kahkahkah. ehh, ape tutup muka ngan bantal tuu. malu la tuuu. HAHA. neway, thanks wehh. nak aku letak kat mana wehh benda alah ni ? :P

#siap ade nama aku lagi tuu :)

p/s : sape tahu katne ade layout raya ni ? tak sabar nak tukar :)

16 comments:

scya lollita said...

whoaaa dia dah tuka lah !

beluncas ^.^ said...

sweet header baruu ! <3 neh betol2 rezeki raya neh . heheeh . selamat hari raya yee shedaa ..

_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to http://x.exps.me?fd61b67283b06a1bff5cb896a5927102

Wanie said...

buat sendiri la layour raye.:D
shout dah raye dah tu..keke

header tukar2 cde identiti?bg sis ok je..huhu

ILA HonEyBuNNy said...

cantik header baru...

colourful..;-)

ade2mama said...

heheh..lawa la header ko..aku nk bt bwu la cm ny..hahahahha

aku bg sbb ko prihatin nk taw masalah aku..hehehehehe...

print simpan dlm print jew k..hehe:P

TQ TAW

ade2mama said...

heheh..lawa la header ko..aku nk bt bwu la cm ny..hahahahha

aku bg sbb ko prihatin nk taw masalah aku..hehehehehe...

print simpan dlm print jew k..hehe:P

TQ TAW

ade2mama said...

heheh..lawa la header ko..aku nk bt bwu la cm ny..hahahahha

aku bg sbb ko prihatin nk taw masalah aku..hehehehehe...

print simpan dlm print jew k..hehe:P

TQ TAW

dhiera zainudin said...

excited nak tukar layout ea.. tapi saya tak tahu kat mana nak cari layout raya. hek

Azwa Mohamad said...

jeles!!!! huwaaaaa :(

Sarah Mnasir said...

uyooo.. header bwu.. warna warni d aidilfitri tol.. hehe

amna said...

wah... nice n congrat! hehe
rezeki2...

teha said...

cantekk laa header baru ! :)

Alif Haris said...

wah wah header die dah ade cermin kt bwh tu ! hehe :D

Aisyah Aina said...

header cun la....untunglah sebab bertuah...haha

iem said...

rezeki hari raya la ni...
terkezut mak nyah tengok header baru tadi...

Miza Idgihat said...

Hehe SELAMAT HARI RAYA KAKA AYU COMEL :D
thank ye sebab sudi ambil . :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP COMMENTATORS

Get this commentators widget