sayang sayangkuuu :)

Thursday, August 25, 2011

JANGAN DENGKI LA KALAU BOLEH !

salam. hik3. aku kat rumah. sampai sekarang tak tido. aku tenung muka mak aku. #okay, tipuuu :P

aku kat rumah. kau ade ? tarakk. shadapp je. wakakaka.

nak cakap tu je. serta merta benci aku ? terima kasih.

k, nak cakap tu je. bye :)



#kalau aku depan korang, da lama kena tuju selipar kann ?


p/s : ape motif title ? gggrrrrr =.=


18 comments:

Si Pujangga said...

bley tuju lagu,. Haha.

dhiera said...

sronok ye dah balik rumah~

Fasharul said...

kalau ade lombong dah lame campak kat situ..saya pun dah ade dekat rumah...haha

Aisyah Aina said...

SENGAL!! haha

ni bukan setakat tuju selipar je....macam2 kena...

ZWAN SABRI said...

Nak bg taw ni, aku sebulan bepuasa kat umah.. kau ader? HAHA


MySuaraBlog: Larangan Untuk Pengantin Perempuan

aRa ❤ aFiq™ said...

sket pown ta denki.. ;P

Ema Razali said...

kita pon kat rumah. muehehe

Far8 budak baik said...

ngade sungguh..
prg dah lama menonggeng kat rumah ni..haha!

Wanie said...

kat rumah berbulan dah ni..jeles tak? :P

ade2mama said...

da lme idup normal eyh???
huhuhuhu
hey sheda aku bwu smpai umah ny:)
cuti raye wekkkk....

alif haris said...

hahahha .. nk btaw dah balik rumah la tu :D tak jeles pn haha

teha said...

xde motif kot.. tu sbb tgh boring kot.. hahaha !

btw m selamat hari raye :)

ïêmå å¢klê§ said...

laa dah sampai umah rupanya....
xboleh tido ingt pakwe la 2 :P

shedameor said...

one word ; korang jeloussss :)

amna naziha said...

kenapa ni? sabar3! ^^ nak raya dah ni.. maafkan mereka yang ttbe benci kite tu.. haik2~

cIk JanNah said...

akk hari2 kat umah. haaa jeles tak jeles tak?? wekk :)

Miz Novexx said...

sengal....hahah
selamat hari raya,
maaf zahir batin :D

beluncas ^.^ said...

hamboihh . marah bbenor neh . saba nokkss . hehhehe . selamat hari raya taw shedaa .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP COMMENTATORS

Get this commentators widget