sayang sayangkuuu :)

Wednesday, August 31, 2011

RINDUNYAAAAA :)


salam aidilfitri readers. lama da ha aku tak mengepek kat sini. amacam ? ada rindu ka ? HAHA. so, raya macam mana ? banyak duit. aku da berkepul2 da ni pegang duit. menggigil rasenye. hik3

korang bile pulak nak bagi duit raya kat aku ? haa, masing2 tunduk kepala. aku bukan mintak banyak wehh. seringgit duaringgit pon jadi la wehh. dengan aku pon berkire ke ? bakal bini korang jugak. *salah sorang je :P

haha, entry merepek je. ape2 hal pon, selamat hari raya maap zahir dan batin yea :)

#ni la anak aku. sebenarnye aku ni janda anak satuu :P


p/s : lepas raya, aku akan aktif berblogging balik okay !

17 comments:

caliph shuriken said...

singgah braya kt sini ^^

selamat hari raya yer...

Ce'gu JAERA said...

ehem ehemm.. iye ke ni? saya pun duda anak 5.. ekekeke... Salam perkenalan ye..

Salam kemerdekaan di hari Lebaran..

~Gen2Merah~

biela bell said...

yela tu janda anak satu..haha.
selamat hari raye deh ;)

wanie said...

hai.takpenah kenal kot.kenal pon sebab blog.erm.admire la pakai shawl cam uh.ajar boleh?selamat hari raye.

Cik Suheela said...

meletops you di pagi raya, hijau heeehee ;)

beluncas ^.^ said...

olololoooo..mhehhehe ijau yee ray tahun neh ..

Anonymous said...

cantek nyaa :)

wani zamri said...

perghhh ang segak weyyy. hahaha selamat hari raya.!

Nurul Ashakirin said...

hurhur, Selamat Hari Raya akak ^^

Ieja zukhi said...

dua-dua comel=)

Anonymous said...

Tanya balik, sis bila plak nk kasi kte duit raya? ;D

Anonymous said...

salam, selmt hari raya..

Aisyah Aina said...

laaa..janda rupanya..janda tua ke muda ni? hahahaha


camat hari raya..cepat2 la membloggingkan diri tu ye ;D

teha said...

wah2 ! dh kawen rupe nye.. hee ~~

ade2mama said...

janda la sgt ehehehe
jgn nk buang air dgn aku eheh

iem said...

awat anak 2 comey mak die x..haha
jangan marah erk raya2 ni :P

shedameor said...

HAHA :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP COMMENTATORS

Get this commentators widget