sayang sayangkuuu :)

Monday, September 5, 2011

KAU INGAT KAU JE ADE ??

salam aidilfitri lagi buat semua peminat2 yang meminati aku. aku taknak mintak maap sebab lama tak update sebab risau ade mulut puaka cakap ;

' aku tak heran la wehh kau hapdate ke tak new story kau tuu ! '

so, lebih baik aku pendiam sebab aku sememangnya seorang yang pendiam. ceit. peluh di ketiak menhujani dengan lebatnya tatkala mendengar statement comel di atas. da la, takde masa nak bermadah2. tajuk entry khas buat semua blogger yang letak gambar raya. so, aku nak tanye ;

' ingat kau je ade ? '

mencabar tak soklan aku ? payah kan nak jawab. conclusionnya, jangan letak gambar raya sebelom aku letak. pantang betol aku. so, nahh ! hamek aku kasi gambar raya yang lagi melecun dari korang. # chinese ; pronounce melecun, bukan mercun. hik3












p/s : bapak aku perli, kawan kamu dari perlis takde datang ke ? ciss.

17 comments:

KAMIHIDUP said...

KAMI kembali, hiyargh! Selamat hari raya, maaf zahir dan batin dari KAMI. :)

safurara said...

wahhhh hijaunya dye.hehhe

shedameor said...

hik3.

Ce'gu JAERA said...

wah, manisnya senyuman... salam aidilfitri yew

Sarah Mnasir said...

amboi.. myk nye pic dea.. kalah akak.. hehe

teha said...

hahah ! cun2 :)

Amirah Ali Hairuddin said...

weyh..ko buat ape time raye ni aku tgk lg pendek je.ke ko edit pakai photoshop BARU . haha.

beluncas ^.^ said...

arghh ta puas nyaa berayaa ! , nak raya lagy . tapi da strt clas pula . mencik2 ..

nurfatiha blacky said...

canteknye. hikhik. btw. selamat hari rayaa :)

ayunadhirah said...

caaantik kak sheda :')

Anonymous said...

Fulamak, hot setuff!

Dhlh comel je sis sorg ni ;P


Hehehe :)

MN said...

I'm back !
Salam Aidilfitri sayangg :)

ade2mama said...

spe ckp cmtu kt ko??
jhat gile..

aku xde amek gmbr pown sbb tmpat aku bju melayu pkai time smbhyg raye jew..xde pown aku tgk gy brate pkai bju raye ny cian kn huhuhu

Teja Evalea said...

selamat hari raya maaf zahir & if ada, batin juga :)

cik ungu said...

ok.



kalau ada abang hensem, tolong pass no fon i ok.

iem said...

banyak ke makcik dapat duit raya???

shedameor said...

cik ungu ; ohh, abg nsem taknak lahh. HAHA

kak iema ; banyak la sangat. haha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP COMMENTATORS

Get this commentators widget