sayang sayangkuuu :)

Thursday, October 13, 2011

NAK JUGAKK !

salam readers. harap masih setia dengan pondok buruk ni. ekeke.

korang2, titew gewam la ngan mak abah titew. hari tu dorang yang ajak pegi tengok bola perak-selangor malam esok. titew dah berkobar2 dah nak pegi. mana la tahu boleh jumpa jodoh ke kann. who knows ? tapi kann, lepas perak dah kalah dengan selangor hari tuu, mak dengan abah cakap takyah pegi la. nanti pegi sakit hati jee kalau kalah. nampak tak betapa sempitnya pemikiran mak abah titew ? maklumlahh, abah titew tak lepas SRP dolu dolu :D #mampos aku kalau mak aku kaki blogger. kih3

ape2 hal ponn, memang nak sangat pegi. nak jumpa abang failee. ehem ehem. maluuuu. korang tahu tak, adek titew gelak2 kan titew bile titew buat muka monyok. rasa gewam sangat sampai rasa nak bawak kete undur laju2 lalu melanggar beliau. tapi titew risau masuk paper METRO muka depan pulak kann. so, tunggu jela keputusannya. pegi atau tak. dah, takde selera nak makan apetah lagi nak menulis. k, bye.

tolong jangan salah paham. ni bukanlah abang failee tapi mungkin dia yang akan masuk muka depan paper METRO tuu !

p/s : suke cari pemain handsome je sebenarnya. gatal ? kesah ke pulak kann.

11 comments:

rara pinkmafia said...

aah perak kalah kan.akk pon xde mood nk tgk.

kak lang said...

huhu...laaaa

Amirah Ali Hairuddin said...

nasib baek aku selangor. ;p
haha

ïêmå å¢klê§ said...

niat nak tengok bola 2 xbetul...
sebab 2 la mak xbagi pergi..
huhu...


uishh akak yang kejam ni!!!

aRa ❤ aFiq™ said...

kelantan xskong ka? :P

ade2mama said...

hidup selangorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

amna said...

huhu.. nak cari pemain nsem eh :)

Cik Ice said...

x dapat pergi..makan je ikan keli.. :P hehe

Nurnajwa KZ said...

Ahaha, harusla tgk yg kacak2 jewwww :D


Comel gila adik --

teha said...

tgk pemain yg hensem2 jee.. hahaha !

Iwanski said...

ku kan setia dipondok buruk mu selagi dikau masih setia di pondok usang ku.. itulah janji kita yg terpatri.. hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP COMMENTATORS

Get this commentators widget