sayang sayangkuuu :)

Wednesday, November 30, 2011

WORDLESS WEDNESDAY #DOA CARI JODOH :)

salam readers. wordless wednesyday kann ? okay, zip mulut sekarang. nak ajar korang 1 doa and doa ni korang baca2 diam2 je. hihik


Ya Allah, kalau dia memang jodohku, jodohkanlah.
Tapi kalau bukan jodohku, jodohkanlah jugak.
Jika dia tidak berjodoh denganku, maka jadikanlah kami jodoh.
Kalau dia bukan jodohku, jangan sampai dia dapat jodoh yang lain selain aku.
Kalau dia tidak bisa dijodohkan denganku, jangan sampai dia dapat jodoh yang lain, biarkan dia tidak berjodoh sama seperti diriku.
Dan saat dia tidak tidak memiliki.jodohkanlah kami kembali.
Kalau dia jodoh orang lain, putuskanlah !
Jodohkanlah denganku jika dia tetap menjadi jodoh orang lain, biar orang itu ketemu jodoh dengan yang lain dulu dan kemudian jodohkan kembali dia denganku.
Amin !


p/s : haha, ni memang desperate nak jodoh dengan budak ni :)

9 comments:

KAMIHIDUP said...

kena amalkan ni. :)

CintaZulaikha said...

alhamdulillah saya dah berjodoh..hehe

iem said...

uishh
akak nak amalkan la..
baru padan muka tunang die,,,
haha...

Sarah Mnasir said...

amin2.. mmg tlampau desperate nmpk nye.. haha

safurara said...

hehehehe rara dh dgr ni kat utube.kelakar.hehehee

Ila Aqilah said...

haha..memang jodoh awaklah gitu..

Nonie said...

kiki..bgusnya doa ni...^_^

Anonymous said...

Follow iely buat apa? Ala..yang blogger warna-warni kehidupan bagai tu lah. Tau tak dia just pura2 baik. iely yang dah rabak tu? yang dah tak ada dara? hmm aku ni dulu kawan baik iely ni, tapi entah knp sjak aku tahu perangai dia macam tu sosial nak mati, baru aku tersedar yang dia selama ni pura2 je geli hal seks la, cerita hal2 agama la. mmg tak boleh terima. kalau dari awal cerita yang dia dah pernah main, mungkin aku boleh terima dia senagai kawan and share everything. tapi dia tipu and pura2 tu buat aku rasa kecewa gila. blah la ko iely! Dahlah mulut macam puaka, kalau dapat kutuk orang sampai lupa diri.

Wanie said...

hahahaha..boleh amal ke doa ni? :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP COMMENTATORS

Get this commentators widget