sayang sayangkuuu :)

Monday, April 30, 2012

JANGAN AMBIL HAK ORANG

Assalammualaikum. memandangkan mood dah stabil, so hari ni nak kupas isu sensentap sikit. sape terasa, lantak korang la. aku tak jamin, tak bertanggungjawab nak jaga hati korang. muahaha

okay, nampak tajuk gempak berikut ? ' hak ' dekat sini sangat umum. so, aku nak skopkan lagi maksud hak kat sini kepada = suami orang. macam orang tua la pulak kann ? HAHA

okay, percayalah cakap aku. sesungguhnya menjadi perampas bahagianya hanya sementara. kebanyakan isteri kedua hanya akan jadi isteri dalam tempoh yang sekejap. tak percaya ? aku ada pengalaman. aku ambil suami orang and baru 3 tahu kahwin, aku diceraikan dengan talak 3 terus. kurang ajar ex-husband aku tuu. tinggal la aku terkontang kanting dengan sorang anak. so, korang nak tak derita macam aku ? taknak kan ? taknak, jangan buat. dah nampak kesan buruknya kan ? muahahaha


#kesian anak aku kecik2 dah tak merasa kasih sayang apak dia. wuuu T___T

13 comments:

aRa ❤ aFiq™ said...

hahaha.. sengal la budak ni.. kawen xajak :P

|shuhadaothman|TM said...

alalaa. mke ikut mummy die, haha xD

zera eira said...

heh. serius zera baca. hehe. tapi mama zera isteri kedua daripada 3. hmmm, alhamdulilah bahagia dan cukup lengkap zera semuanya. aminn. :)

Ardini Izzati said...

Haha. Seriously? Mengarut je kan kan? Sebab dinie tak caye --"

Eein Azryn said...

hehe. ye la. tak baik rampas hak orang. :)

Picoz Shupalula. said...

haha dah ade apak?

xila riston said...

siyes ke nih???

Faza said...

belh masuk wanita hari ini beb!
kasi samua org sedar diri haha

Mr Lonely said...

walking here with a smile. take care.. have a nice day ~ =)

Regards,
http://www.lonelyreload.com (A Growing Teenager Diary) ..

cik mun said...

hahaha..yela..nnti kahwin jgn lupe ajak ye..

man said...

sabar je..dah takdir 2

EyA edamanhatiku said...

eya setuju..janla amik hak aka suami orang coz kita pmpuan ptut sgt2 fham pa rasanya bila ada org nk amik hak kita biapun eya lum kawin p eya dpt fham gak skitnya..

CikMai said...

betul2 . what u give u get back..hewhewhew *godek2 entry lama die,hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP COMMENTATORS

Get this commentators widget