sayang sayangkuuu :)

Wednesday, April 25, 2012

TERKENA BALIK

Assalammualaikum readers. sihat ke kome ? hihik

nak tahu tak, profession sebagai kakak kantin ni memang sangat mencabar dan menguji minda. ada ke patut tadi budak2 menjerit dekat kantin. aku pon ape lagi, lawan jerit la dengan dorang kann.

aku : kome ni ngape nye jerit2 ghope berghuk ? kome ingat ni kantin ke zoo ?
deme : zoo.
aku : kalau ni zoo, mana binatangnya ?
deme : akak laa.
aku : terkedu sambil menangis. #cilakak punya budak.

p/s : budak2 zaman sekarang memang suka bergurau kann. **tenangkan hati sendiri.


11 comments:

aRa ❤ aFiq™ said...

hahaha. siyes lawak :D

Ardini Izzati said...

Hahaha. Ya Allah budak budak ni comel sungguh! Saboo je lah, kak :)

Perindu Arjuna said...

huhu terpaksa layan je la kerenah budak ..huhu....sabar2 je la.hehe okey ~~~~

Faza said...

HA-HA kelakar ok!

p.s: first time sggh sini.yooo nice to meet u here!

zera eira said...

kasar bunyi nya. tapi budak2 kan? bergurau leee tu. :) sabar la ye kak. :D

ZaroL said...

Adehh adehhh..kelakar bohh.
tapi an...sabo jo lah yoo. Nak buek camano. budak2..tak matang lagi tu haa.

iema ackles said...

haha..
sabar jela.budak sekarang mmg dah pandai2..

teha said...

hahaha ! bole pulak budak tu ckp gitu..

Teenager Housemaid said...

erkkk..amboi..kasarnya gurauan budak2 sekarang... ish...
sabar jela...-_-'



p/s: awak, terima kasih letak kita dalam bloglist! waaa..terharuu..tapi kite takde buat bloglist...thank you awak.. :'D

CikAnyss' :O said...

wahhh .. hheehe .. sabo2 , huhu

tirahzairi said...

sabo jelah yer~hehehhe....

#ini kes buli#

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP COMMENTATORS

Get this commentators widget