sayang sayangkuuu :)

Tuesday, May 8, 2012

TOLONG SELAMI AKU !

Assalammualaikum. hye readers :) tak payah nak intro control ayu je. straight forward. aku nak korang tutup lampu bilik, duduk senyap2 tepi sudut dalam keadaan berpeluk tubuh. sila buat sekarang, kalau tak aku libas dengan ekor pari. takut ? buat la, aku bagi tempoh 3 saat. 1, 2, 3... sudahh ?

okay, now pejam mata and tolong selami ape yang aku rasa bila ade orang cakap macam ni,

sheda, awak comel sangat sangat sangat sangat sangat :)

tolong bagitahu ape respon yang perlu aku buat ? samaada

a) tersipu2 malu
b) ucap terima kasih sambil berkata ' awak pon comel jugak ' dalam nada tak ikhlas
c) just senyum

tolong, aku sangat buntu !


9 comments:

Sarah Mnasir said...

apa kata libas org yg ckp mcm tu dgn ekor pari.. haha.

shuhadaothman said...

tangan di bahu , mata ke atas. haha.
reepeat " sheda, awak comel sangat sangat sangat sangat sangat :)"

Noor Maizan said...

hahahaha tunjuk lobang hidung kembang kempis kat dia....

Anonymous said...

ceh hampeh betol haha..

kalau orang puji senyum dan ucap terima kasih..sis ada buat entri tu kt blog :)

Ardini Izzati said...

Hempuk ngn bantal lepastu akak tanya dia, "Ehh taktahu lagi ke saya ni memang comel??" Hahaha :D

amna said...

alamak.. ini soalan ke permintaan. aww :D

jangan bebuntu. chill.. haha

amna said...

alamak.. ini soalan ke permintaan. aww :D

jangan bebuntu. chill.. haha

Muttallif said...

Cadangan : ucapkan kembali kepada orang itu dengan perkataan yang sama. Kemudian, ikut respon dia :)

weeda said...

mesti org tu sgt bangang kn??tnya bnda yg x btol

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP COMMENTATORS

Get this commentators widget