sayang sayangkuuu :)

Thursday, June 7, 2012

ALLAH IS THE BEST PLANNER :)

Assalammualaikum readers. mintak maap sangat2 sebab lama menyepi. nanti sheda bw blog sorang2 yea. janji ! tu pon kalau hati ni masih stabil. readers,

Jodoh itu rahsia Allah. kann ?

Berkawan dengan orang lain, Bercinta dengan orang lain, Bertunang dengan orang lain, Berkahwin dengan orang lain. apa maknanya ? Jodoh di tangan Allah :)

Perempuan selalu kata "I'M OKAY" walaupon airmata dipipi. Itu tandanya perempuan kuat :D


17 comments:

Izara4eva™ said...

Allah da aturkan segala yg terbaik untuk kita.. bila tiba masanye nnti kita akan taw segalanya :)

umi shahirah said...

yeayy! umi tau kak syeda kuat. kak syeda sentiasa kuat. umi ada kat blkg kak syeda tau. :)

cik nara omey said...

ya, jodoh mmg ditangan Allah... kita cuma boleh sabar dan iktiar jugak.. couple2 pun, tak bermakna dia jodoh kita yg sah kan..perempuan kuat!! :)

Chic Na said...

kita sbg hamba kena terima seadanya. :)

deno said...

kita hanya merancang dan allah menentukan segalanya... kita perlu redha setiap perkara yg berlaku :)

CikMai said...

be strong young lady :)

CintaKhadijah said...

sheda kuat! sheda kuat!

>ala-ala pompom girl.<

muehehehe..:P

Yana Libra said...

moga awak tabah~

tiafazunia said...

perempuan kuat bila dpn orang, tp bila duduk sorang sorang terus jd lemah...

CintaZulaikha said...

setuju 100%..pompuan yg tanah adalah pompuan yg boley menerima segala apa yg terjadi ke atas dirinya. hope diri ini dan semua wanita di dunia ini tabah menghadapi segala ujian Allah swt

Bobo said...

jgn sedih2 ye.. ada hikmah tu..tp betul la, perempuan mmg mcmtu..dlm hati dorg ni gelora bak ombak tsunami tapi xde org yg tahu..

teha said...

Allah knows better :)

Teenager Housemaid said...

=)
yup, Allah is the best Planner.. =)

aina miswan said...

setujuuuuuuuuuu! goodluck dear =)

amna said...

Tidak Allah timpakan kesusahan melainkan orang itu mampu menanganinya :)

*wanita insan istimewa, pastinya kuat dan sabar..

man said...

sabar je..kdng kita bercinta xdpt kan..hehehe

Ardini Izzati said...

Be strong tau, kak sheda!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP COMMENTATORS

Get this commentators widget