sayang sayangkuuu :)

Friday, July 6, 2012

5 JULY :'(

Assalammualaikum readers.

maap maap maap. sungguh lama tak update. busy susukan anak. ehh ? HAHA.


okay, hari ni intro tak boleh merepek. nak sampaikan cerita sedih. sila tutup lampu dan baca entry aku dengan berbekalkan cahaya lappy korang sahaja. baru la feel macam tengah tengok movie ombak rindu.





korang korang, semalam kan 5 july kann. korang nak tahu tak, bila hari dah melepasi jam 1 pagi baru aku sedar yang 5 july dah berlalu. maksudnya, malam tadi jam 1 pagi dah masuk 6hb baru aku tersedar. ehh ehh 5 july kann ! tengok2 jam, dah pukul 1 pagi, 6hb. Ya Allah, sedihnya. akibat terlalu busy, aku lupa tarikh tuu. rasa bersalah sangat. dah la tak ingat, sedekah Al-Fatihah pon tidak apetah lagi Yassin. Ya Allah.



Ya Allah, tempatkan arwah di tempat orang2 yang beriman. semoga dia tenang di sana. Al-Fatihah, Mohd Azuwan bin Md Amin.



#Dalam kenangan

5 July 1993-1 April 2006



p/s : sungguh aku rindu dengan dia.


12 comments:

Lady said...

al fatihah ~

Anne Nurain said...

aminn..
al fatihah jgk bt arwah..
xpe lupa tarikh, yg penting sntiasa igt kat arwah & sedekahkn al fatihah bt arwah..
dont be sad ok? =D

Liyana Izzati said...

Takpelah kak. Allah terima kalau kita doakan arwah bila-bila masa jer pun :) Al-Fatihah

p/s : Dini? Ntah.

zera eira said...

al fatihah. takpe, sedehkahkan je. :')

cik mun said...

alfatihah

Izara4eva™ said...

al-fatihah..

deno said...

al-fatihah ...

Bobo said...

al fatihah..arwah pergi sebab apa?

Picoz Shupalula. said...

Al fatihah. Janji hati ikhlas, bila bila masa pun boleh sedekahkan arwah dengan ayat2 suci. InsyaAllah :)

|shuhadaothman|TM said...

Al-Fatihah. Takmo sedih2 sheda. Sentiasa kirimkan doa untuk arwah :)

Faza said...

al-fatihah.. semoga arwah sentiasa dicucuri rahmat..

CikMai said...

al-fatihah . doa bnyk2 untuk beliau ye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP COMMENTATORS

Get this commentators widget