sayang sayangkuuu :)

Sunday, July 1, 2012

LAMA2 BERDARAH JUGAK

Assalammualaikum readers.


Aku tanya korang. pernah tak alami situasi macam A ni.


A couple dengan B. after 4,5 years, they broke up. A yang mintak break. then, ramai yang akan persoalkan ;


C : A, kau tak sayang ke kat B ? korang dah lama kann.

D : A, sanggup kau tinggal B. kesian dia.

E : A, B tu sayang gila2 kat kau. apesal la kau tinggalkan dia.


then A jawab,


" aku tak tahan dah la dengan perangai dia. "

C, D, E : kalau dulu kau boleh tahan, apesal sekarang kau tak boleh tahan ?

macam hell kan ? okay, sekarang ni korang kat tempat A. ape yang korang akan jawab ?


lambat la nak tunggu jawapan korang. kalau aku, ni yang aku jawab...


"wei bengong, cube korang letak tangan korang atas api. mula2 boleh tahan kan ? lama2 ? "

lu pikir la sendiri !


#dah lama entry aku tak bergambar. so, macam tak salah je nak letak gambar sendiri kan ? muehehe


17 comments:

CintaKhadijah said...

ta salah-tasalah. naseb baek comels. hiks!

Elie Lily said...

kalau elie, elie cakap.. Sapa yang couple sekarang? kau ke aku? Suke ati aku ler! hahahha.

Anne Nurain said...

haha.. best sgt jawapan.. terbaeeeeekkk!!

anyway, pic d atas comey sgt.. =)

|shuhadaothman|TM said...

terkena sipi2 pon da sakit, inikan letak betul2 atas api. memang sakit. kan sheda :)

hehe, xslh2. comei2 ^^

Fatin Pidrus said...

jwpn a tu mmg btl pon... i didnt think of tat.. thnks. ^^

umi shahirah said...

hikhik melecur tangan aii. :p

zera eira said...

A garang. hehe! muka suci nyaa. :)

amna said...

ada baik dan buruknya..
ayuh muhasabah diri kita ^^

assalam :)

Farie Faraway said...

orang tak rasa ape yang kite rasa , sebab tu macam-macam yang diorang suka tuduh . :)

cik mun said...

mcm kecewa je ni..

Izara4eva™ said...

amboiii.. kemain garang haishhh

♥ sitifarhana ♥ said...

hati mnusia mmg selalu berubah..sabaaa jelaa..hmm

Ardini Izzati said...

Tau takpe. Orang boleh cakap je kan. Orang taktahu kita rasa macammna. Don't worry dinie support kak sheda. Pernah ada pengalaman macamni. Like hell --"

tirahzairi said...

xpenah kapel selama itu..huhu

«-°[§nºw.ªngè£]°-» said...

betul. lame tuhhh~ sebln due bleh lagi. setahun dua tahun ? ok la~ 4thn? xthn, putus sahaje dr mnderita ye x? ^^

Picoz Shupalula. said...

hahahah. A menjawab dgn geniusnya. kompem C D E sentap.

CikMai said...

cari yang membahagiakan , eheee :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP COMMENTATORS

Get this commentators widget