sayang sayangkuuu :)

Sunday, July 29, 2012

EEEEE, GERAMMM

Assalammualaikum readers.


boleh tak jangan bising kalau aku nak update status FB beratus2 kali dalam sehari ?

sekarang ni, FB tu FB aku.

bukan FB kau.

sebok apehal ?

tak suka, block.

senang kan ?


*monolog dalaman


17 comments:

cikeyrah said...

La napa nie marah2 . .

♥ sitifarhana ♥ said...

tak payah ambik tau ap org nak ckp dear..y pntg ap yg kite buat tu tak slh..lantak p la sma dieee..hehe

Liyana Izzati said...

betul tu kak tak suka unfriend je lahh. tu pun susah ke?

tirahzairi said...

hahaha....sabo jelah deq...
lantak diorng,,,hahhaa

#jaatnye tirah#

syazana.not.single said...

eh monolog dalaman pulak.
hehe. ;)

Masz Sidek said...

jgn marah2 tak elok...

p/s : betul tu kalau tak suka unfriend atau block jer kan...
tak payah pening 2 kepala nak baca status org...

|shuhadaothman|TM said...

biarkan mereka sheda. sabar ea. hehe. entah-entah dalam diam dorang pon wt bende yg sme. ^^

man said...

buat xtahu je..heheheh

Bobo said...

itu lah pasal..ade jugak org yg sibuk pasal org lain nk update statu kan..hehe teruskan2..

amir aizat said...

sabar2 yer :)

-meeSUPERGIRL- said...

haha . alah dy jeles lah tuhh .. watlek jee syg . :)

inche hlovate said...

sabar ye :)

piko pink said...

haha..die jeles kot..sbb status awk ade org like..haha

Masha Meisters said...

huhu...marah nampak...pose xbek marah2 tau...hihi...wat xtau sudah..penat nanti diamla...

Elie Lily said...

garang betul. hehe

Cendol said...

hahaha bahaye tu labelnye carut marut.hehehe saboo saboo jgn mara2..takyah pedulik la org tu

Izara4eva™ said...

org pemes kt FB :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP COMMENTATORS

Get this commentators widget