sayang sayangkuuu :)

Saturday, August 4, 2012

:'(

Assalammualaikum readers.




setuju takk ?


16 comments:

Fiza Suhaimi said...

Fiza suka sebab fiza pun sekarang tengah rasakan perasaan itu.. Terlalu sedih.. :'(

syafiqakarim said...

hm.myb kot?

zera eira said...

trsangat setuju. :) tapi kdg2 kita leka n tak hargai dia.

tirahzairi said...

setuju...tp, akak xde org yg nak dicintai dan mencintai..selain family and kawan2...sobss...mohon carikan...hihi

Masha Meisters said...

setuju...hehe :)

___Syaa said...

setuju jugak kott :)

CintaKhadijah said...

setuju!

sis92 said...

awat sedih sangat ni ..
insyaallah klu yg tu mmg bukan jodoh kt, ada lagi yg lebih baik Allah dah sediakan :)

Bobo said...

hargailah org yg didepan mata kita :)

KorN said...

this quote mcm di tujukan utk korn je.. huhu.. hermmmmmm...

Penyuluh Perikanan said...

puisi yang sangat indah
menyentuh dan bagus,
ya kita mesti belajar untuk mencintai

terima kasih

piko pink said...

piko setuju...

tirahzairi said...

mai la raya uma akak....hehee

0nenanina Vanilla said...

Setuju sangattttt....

Wanie said...

so true..klu dia dah x cinta kite xpe, pasti ade pengganti..

Sally Yatiey said...

Betul2 :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP COMMENTATORS

Get this commentators widget