sayang sayangkuuu :)

Friday, November 2, 2012

KORANG NAK TAK ?

Assalammualaikum readers.

aku kan cuti sem ni bosan tak buat ape. mintak keje tak dapat. mana ada orang nak amik keje sebulan je kan. so, ingat nak buat bisnes sikit. tapi taknak amik risiko memandangkan duit tarak. haha. so, just nak tanya pendapat. kalau nak jual korset and tudung korang nak tak ?


tudung pesyen baru ni.


korset charcoal slimming beauty



amacam ? kalau ada yang nak, bagitahu la k :)


8 comments:

Izara4eva™ said...

rasa2 akak perlu x korset tu ? HAHAHA.. tdung free 1.. upah msg ehem2 ritu.. can ah ? :P

Anne Nurain said...

korset tu mcm menarik je tapi orang yg dah sedia kurus leh pakai ke?hehehe..

zera eira said...

tudung ape tu sheda?

thisisaina said...

akak mintak kerja kat kak lya , dia nak teman tu takda orang kat rumah . confirm diterima . keh3 .

-meeSUPERGIRL- said...

aguss bsness kejap sbb cuti .. hehe . at least takde lah membongkang sgt kat umh kan . haha

NORSHAHFEZA HAMSAN said...

mcm cun je tdung tu,,mhal tak ?=p

CikMai said...

korset jual brapa?wuhuuuu

Lady said...

korset tu cantik, takpakai pun

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP COMMENTATORS

Get this commentators widget